Landstede Groep

Nieuwsgierig hoe je leerbarrières in kaart brengt? Meld je aan voor de gratis Masterclass op 9 februari a.s.

31-01-2017

UITNODIGING MASTERCLASS
Donderdag 9 februari 2017 van 19.00 -21.00 uur

Heb jij ook een leerling/student/kind/cliënt  die:

  • bij opdrachten niet uit de startblokken komt?
  • slecht gemotiveerd is?
  • impulsief gedrag vertoont en daardoor in de problemen komt?
  • jouw instructies niet begrijpt?
  • geen overzicht heeft over zijn werkzaamheden?

Wil je weten welke deficiënte cognitieve functies het leerproces kunnen belemmeren en welke ontwikkelmogelijkheden er zijn voor jouw leerling/student/kind/cliënt?  Kom dan naar de masterclass van donderdag 9 februari 2017 waarin je meer hoort en ziet over het wegnemen van barrières in leerprocessen.

Wat gaan we doen?
Tijdens deze avond zal Jo Lebeer (hoogleraar aan de Universiteit in Antwerpen) het één en ander vertellen over de inzet van (deficiënte) cognitieve functies en leer strategieën.  Daarnaast zal hij ter plekke een onderdeel van een Leervermogen onderzoek(LVO) afnemen. Je krijgt dan een indruk van hoe zo’n onderzoek in zijn werk gaat en welke schat aan informatie dit oplevert om het maximale aan leerpotentie bij jouw leerling/student naar boven te halen. 

Gegevens op een rij
Wanneer
: Donderdag 9 februari 2017
Waar: I.v.m. hoge opkomst hebben wij een andere locatie geregeld namelijk Dokterspad 2, 8025 AW in Zwolle
Tijd: 19.00 – 21.00 uur
Kosten: geen

Hapje mee-eten? 

Dat kan vanaf 18.00 uur. Kosten voor het eten bedragen € 5,- p.p. Graag contant te betalen op de avond zelf.

Aanmelden
Aanmelden kan bij Mirjam van Dijk, via de mail mvandijk@landstede.nl en vermeld s.v.p.

Je naam en 06-nummer..........................................................................................................
Locatie waar je werkt:.............................................................................................................

Ik eet wel / niet mee (soep met broodjes).  Evt. dieetwensen: …………………………………………………………………………………………………………………………